MÁV - Megint Állunk Vazze

felsővezeték szakadás, jófej mávosok, máv, pécel, vasút, késés

2007. június 5., kedd

Toooma és a beázott első osztály

Toooma küldte csodálatos kalandját a beázott IC első oszállyal

Csáó!

Egyetemista vagyok. Úgy alakult, hogy IC-vel kell feljönnöm Pestre Békéscsabáról (200km). Már a sima lepukkant vonathoz is csóró vagyok (Közgáz nagylelkűen félévente hozzánk vág 5000ft, igen, ötezer Ft utazási támogatást, abból 2-3jegyet veszek, bizta arra gondolnak hogy feljövök félév elején, hazamegy félév végén).
Szal már az egyszerű gyors vonatot se nagyon tudom megfizetni, de most muszáj az IC, jóvan mondom legalább nagy lesz a luxus, a kényelem, együtt örül a család... 1. osztály meg se fordult a fejemben. Pénztárnál vígan tájékoztatnak: 2. osztályra elfogyott a jegy. Mondom az mi? Nincs semmiféle helyjegy semmi, de azért elfogyott.. másodosztályra... Nem akart adni, hát kiizzadtam a 2500-at 1. osztályra, tyű mondom, 2 napig nem eszek...


Amikor megláttam a vonatot megértettem, hogy "fogyhatott el a jegy". 3 db kocsiból állt az egész vonat. az lett volna a vicc, hogy mindhárom 1. osztály... de volt 2db 2. osztály, jóvan mind1...
Vonatban, hmm, légkondi megy, viszonylag tisztaság, besüppedtem csirkebőr ülésembe.
Nyugodtan olvasgatok. Fél szememmel egy üres pillantást vetek a padlóra. Nahát egy baromi nagy tócsa. Gyors szólok velem szemben ülőnek hogy kapja fel a táskáját a földről, mert mindjárt beszívja az idegen eredetű folyadékot mint egy szivacs. Még jó hogy észrevettem, picit büszke is voltam magamra. Na elkezdtük vizsgálgatni honnan jön a folyadék (akkor még lehetett bármi). Hááát persze, a kocsi oldalából egy kis résen, a légkondi és a nem lehúzható ablak alatt csordogál a víz befelé. Hamar leesett: elkaptunk egy esőt, az meg lazán befolyt... Amikor kicsit befékezett a vonat a tócsa szépen megindult és végiggurult az egész kocsin, csakúgy kapkodták fel az emberek a holmijukat :) IC 1. osztály - 2500Ft, eső elől sem vagyunk védve.

huh kicsit hosszúra sikeredett a sztori... :)

Nincsenek megjegyzések: