MÁV - Megint Állunk Vazze

felsővezeték szakadás, jófej mávosok, máv, pécel, vasút, késés

2007. június 4., hétfő

Péter lehúzasa

A diákoknak nem könnyű az élet, pláne így vizsgaidőszakban, de MÁV is segít, hogy ha lehet még nagyobbat szívjál:(

"Üdv!

Nemrég esett meg velem a következő megintcsak igazolva a Máv jófejségét:
A május elsejei tömeges diákszopatás után megvettem a szokásos diákbérletem. Eddig úgy nem is lett volna gond, de amikor utaztam hazafelé jön a kaller, és kéri a diákot. Látja hogy felsőoktatási erre belekezd a mondókájába: "Na akkor magának is elmondom..." - ebből arra következtettem, hogy nem én vagyok az egyedüli akin kiéli magát- Szal közli velem, hogy mivel én felsőoktatásban vagyok ezért nem jár nekem a tanuló bérlet hanem csak a hallgatói.

Kérdezem tőle, hogy ezt a pénztárnál miért nem mondták pl !? Erre kedélyesen azt válaszolta, hogy hát ők nem kötelesek tájékoztatni. Csak a jófejség ugye.... Azt persze már hozzá se kell tennem, hogy még csak ki se volt rakva sehova az állomáson ahol vettem a bérletem és azért zsigerből én sem tudom hogy hoppá már az egyetemista nem is diák. Lehet hogy velem van a baj de ha én pénztáros lennék és kérnének egy diákbérletet amikor tudom, hogy hoppá most változtatták meg az egész hóbelebancot akkor talán megkérdezném hogy a tanulóira vagy a hallgatóira gondolt. Mert ugye jegynél nincs ilyen tehát honnan kéne nekem azt tudnom? Arról nem is beszélve, hogy sehol sem lehetett róla hallani. Szal az lett belőle hogy megbüntettek 12600 ft-ra azért mert átvágtak a pénztárnál. És ebbe az a röhej hogy ha jegy nélkül utazom akkor csak 6600 ft-ra büntetnek meg... Mondta a kaller hogy ne aggódjak mert ha veszek egy hallgatói bérletet akkor visszaváltják a másikat és a büntetést sem kell kifizetni. Ez tök szépen hangzik, csakhogy a pénztárnál már azt mondtak, hogy hát ez sajnos nem lehetséges. Sejthetitek, hogy mennyire örültem neki. Egyébként én még azt is kinézem belőlük, hogy csak azért adnak rossz bérletet (mert ugye nem csak velem esett meg már csak a kaller bevezetőjéből ítélve), hogy utána megbüntethessenek, emrt ha belegondolunk ebből elég sok pénz befolyik nekünk. Szal éljen a mi csodálatos utazóközönséget szétszopató mávunk!

Kösz, hogy végigfáradtátok a levelem!

Üdv,
Kharchy"

Nincsenek megjegyzések: