MÁV - Megint Állunk Vazze

felsővezeték szakadás, jófej mávosok, máv, pécel, vasút, késés

2007. június 1., péntek

Gyarapszunk - Béla levele

Alig győzöm a leveleket. Látom sikerült egy érzékeny pontra tapintani. Egyre többen külditek a történeteket, melyeknek én nagyon örülök:) Mint minden történet ez is az eszrevetel@mav.hu-n fog landolni. Hajrá.

Béla küldött az éjjel egy levelet. Kifakadt. Megértjük.


"debrecen és nyíregyháza között közlekedem napi
rendszerességgel. a bérletem eddig havonta 3300
forintba került, most 18000, azaz TIZENNYOLC EZER
FORINTBA. egyik napról a másikra. (ugyanaz a nulla
jövedelmű diák vagyok ebben a hónapban is, részemről
semmi sem változott) szerinted ez normális?

a vonatok meg orrba-szájba késnek, rendszeresen nincs
első osztály, ic-n sem. legutóbb az orrom előtt zárták
le az egész kocsit, mert nem működött a légkondi, és
"úgysem bírnám". havi 3300ért sem néztem el, hogy
bunkók a máv alkalmazottak, és hogy úgy egészében nem
nevezhető mindez szolgáltatásnak, de 18000ért
elfogadhatatlan, amit ez a mocskos banda művel."

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én dupla távolságon járok be és 6900 helyett most 31200, azaz HARMINCEGYEZERKÉTSZÁZ ft-ot kellene fizetnem. Gondolom Te is igénybe vetted az IC törzskártyát és szinte már csak IC-vel utaztál, mint én és még a fejlődésben is kezdtél hinni talán, mint én...

Névtelen írta...

Nézzétek meg a németországi bérletárakat: http://www.bahn.de/
10 %-kal drágábbak - 250 km/h tempóval robogó ICE3-ra a felnőtt bérletek. Itthon pedig még IC-re sem szállhatsz fel bérlettel, csak ha megvetted utazásonként a kiegészítő jegyet.

(a jövedelmekről had ne elmélkedjek - pedig ott a kalauz is és a mozdonyvezető is és az állomásfőnök is 5-ször többe kerül)